غلام محمد نارکی: آگاهی و اتحاد رمز پیروزی ملت ایران است

naraki.jpg - 8.97 Kb

جامعه باید آگاه  باشد که حکومت قصد دارد چندین پروژه را برای بقای  عمامه داران اجرا کند لذا از وارد کردن چهره های سوخته و منفور مانند محمد خاتمی به عرصه سیاسی کشور استفاده کرده که باید مردم هوشیار باشند این نیز بازی قدیمی  می باشد، و مردم فریب آن را نخورند.

naraki.jpg - 8.97 Kb

از دست آورد های چهل سال نکبت و فلاکت نفت خواری کشتار و اعدام زندان نمودن نخبگان و منتقدان تروهای بیولوژیک داخل و خارج از کشور و هم چنین سرکوب وحشیانه معترضین طی چندین سال پیش تاکنون باید این سوال را مطرح کرد که رژیم حاکم یک گزینه مردمی ندارد تا آن را تبلیغ کند و به مردم آن را معرفی کند  به ناچار روی میآورد به افرادی چون خاتمی که باید مردم آگاه باشند.


در بخشهایی از نافرمانی  مدنی مردم آمادگی آن را دارند که چگونه اعتراضات خود را به صورت یک پارچه در نافرمانی مدنی بروز دهند و حکومت این موضوع را به خوبی  و کاملا  می داند رژیم حکومت اسلامی به خوبی می داند که مردم آتیش زیر خاکستر هستند.

 

b.225.150.16777215.0.stories.eterazat.34122_138285299518715_100000117375574_410567_7455423_n.jpg - 7.19 Kb


و حتی بدنه نیروهای وابسته خود را بطور کامل از دست داده‌اند و تنها قدرت مانده برایشان تریبون ها و نمایشات مختلف آنها است  و این روز ها  هر یک به نوعی درحال نقش بازی کردن هستند.


درهمین اعتصابات کامیوداران حکومت حتی یک خبر کلی از اعتصاب عمومی چند روزه پخش نکرده و انگار که هیچ اتفاق خاصی در کشور رخ نداده و این خود نشانه دیگری از استبداد دینی وحکومتی  آخوندیسم   دارد و اینکه در این برهه از زمان که وضعیت برجام  به آن شکل شده همزمان با اعتصابات فلج  کننده از اینکه این خبرها را در سراسر ایران پوشش دهند  وحشت دارند.


مردم مواظب و مراقب بذر پاشی تخم تفرقه توسط عوامل رژیم حاکم بر ایران باشند یک حکومتی که بر پایه دیکتاتوری باشد بدنبال نفاق بین دسته های مختلف است و از هر گونه عمل و رفتاری کوتاهی نمی کند و اینجاست که عموم مردم را باید آگاه کرد و از دسیسه‌ها و نقشه های آنان مطلع نمود و باید به این نکته مهم توجه کرد و ساختاری را ارائه داد که در آن هر ایرانی یک مبارز علیه رژیم دیکتاتوری باشد و برای کنار گذاشتن همه عمامه داران وجدایی کامل دین از حکومت و محاکمه تمامی مسببین بی حقوقی و عقب افتادگی کشور طی چهل سال نکبت این رژیم در دادگاهای بین المللی تلاش کنند و در نهایت حکومتی با برنامه‌ریزی های مشخص و قوانینی انسانی برقرار کنند.

 

b.225.150.16777215.0.stories.fruit.zibish.jpg - 10.58 Kb


در مراسم خاکسپاری ملک مطیعی همگان دیدند عزت بدست آوردن، با زور وسرنیزه نیست. هیچ نهاد و اداره دولتی و انجمن خاصی از مردم دعوت نکرد که در مراسم شرکت کنید ولی محبوبیت ایشان از یک طرف و حضور مردم برای اعلام انزجار از رژیم دیکتاتوری آخوندیسم از طرف دیگر کار را به جایی رسانید که اوباشان رژیم، که همیشه سعی دارند جمع مردم را متفرق کنند، از ترس جمعیت و شعار علیه شخص خامنه‌ای از ماشین‌های آب پاش  و گاز اشک آور استفاده کنند یعنی مردم از هر فرصتی برای اعلام انزجار و مخالفت خود با رژیم تلاش می کنند.


به عنوان مثال در روز اعتصاب پایانه های مسافربری شرق تهران تمام  مسافرانی که وارد پایانه شده بودند و چه بسا بعضی ها  قصد داشتند به شهرستان محل سکونت خود مسافرت کنند حاضر بودند از رفتن به مقصد مورد نظر صرف‌نظر کنند اما در حرکتی که توسط بعضی از مردم و کاربران دفاتر پایانه طراحی شده بود شرکت کنند و علیه رژیم دیکتاتور شعار سر می دادند. نترسید نترسید  ما همه با هم هستیم…


و این همان شعاری است که واقعا خواست همه فعالین سیاسی بوده و هست و چه کسانی که تاحالا بخاطر سر دادن این  شعار حتی جان خود را هدیه نمودند تا به مردم ثابت کنند که بزرگترین و با قدرت ترین و با امکانات ترین حکومت ها هم نمیتوانند جلوی  قدرت دست جمعی مردم حتی مردمی با دست خالی ایستادگی و مقاومت کنند، جمهوری اسلامی که سهل است و با یک تکان کنار می رود.

 


b.225.150.16777215.0.stories.fruit.zibish p.jpg - 12.14 Kb

اما روزی که همه مردم  به این واقعیت واتحاد و قدرت یکپارچه خود پی ببرند و به آن عمل کنند، که ما معتقد هستیم در ایران همینک این  قدرت عظیم و توده‌ای شکل گرفته و  هر روز  قشر های مختلف مردم در  شکلهای  گوناگون  پا به میدان  می گذارد و بر هیچ کس پوشیده نیست.


شما ببینید انجمن بازنشستگان کشوری انجمن معلمان انجمن دانشجویان، و کارگران که سرمایه های اصلی یک کشورند وتمام چرخه‌ی صنعتی هر کشوری در دست  توانمند آنان  می چرخد ولی در ایران ما کارگران خیلی از کارگاه های تولیدی و خدماتی ۶ ماه یکبار هم حقوق اولیه انسانی خود را در یافت نمی کنند و چنانچه اعتراضی کنند یا تهدید به اخراج از کار خود میشوند یا بعنوان اغتشاش گر معرفی می شوند.


کشاورزان اتحادیه تاکسیرانان  اتحادیه کامیون داران که در کشور بطور همزمان و یکصدا در تمام نقاط کشور دست به اعتصابی زده اند که در طول تاریخ مثال زدنی است.


برخی رانندگان روزها را تا شب در بیابان به  سر می برند وچنانچه راننده ای به دیگران خیانت کند و بخواهد باری را جابجا کند جاده‌ها کنترل می شود و پس از مشاهده بلافاصله بارش را در بیابان خالی می کنند و می گویند.


بله اینها همان حرکت‌ها و قدرت های مثال زدنی و اجتناب ناپذیر مردم هستند که در شکل اتحادیه  کامیون داران بطور کامل همزمان در سراسر کشور به وجود آمده و در شرایط حساس کنونی جمهوری اسلامی، فضا را برای اختلاس و چپاول حق مردم توسط سران جنایتکار آن رژیم بسیار دشوار نموده است.


حرکت دست جمعی مردم شهرستان کازرون در چندین روز متوالی دولت را مجبور کرد تا از استانهای مختلف مثل شیراز اصفهان و کاشان برای سرکوب مردم نیروی ویژه سرکوب بیاورد ولی مردم از کوچک و بزرگ پیر و جوان باهم بپا خواستند و جلوی آنها ایستادند و تمام دنیا مشاهده کردند که نیروی مردم آنها را وادار به عقب نشینی کرد و دولت را وادار به تسلیم در برابر اراده خود کردند.


بله اینها نمونه های بارزی از قدرت تمام نشدنی مردم هست که هیچ نیرویی توان مقابله با آن را ندارد.

 

iran-eslam-zendan-301x241.jpg - 17.41 Kb


در آخر مطلبم  میخواهم به یک مسئله مهم اشاره کنم و آن اینکه مردم ایران پیام روشنی را به حکومت ایران ومردم جهان دادند وآن اینست که توان زندگی در این برهه از زمان و با این حکومت را ندارند.

از تاریخی که آخوند خمینی خونخوار و جلاد قرن، وارد ایران شد، کشور ایران تبدیل به یکی بدبخت ترین و عقب مانده ترین کشورهای دنیا گردید.


وخواستار تغییر اساسی آن هستند و در این زمینه نیازمند اجازه از هیچ بی گانه ای نیستند  و گویا همگان این را احساس کرده اند  که رژیم حاکم بر ایران در حال سقوط است. درصد نارضایتی مردم از شرایط سخت و بد زندگی در حال حاضر به شکل بی سابقه‌ای بالا رفته است نه مردم کازرون و بانه و اهواز و نه مردم شهرهای دیگر معطل هیچ رهبری نخواهند ماند و با قدرت خود رژیم دیکتاتوری را فرو خواهند ریخت ما مردم از هم حمایت میکنیم.


زنده باد اتحاد و همبستگی مردمی

زنده باد آزادی

gholammohammad.naraki@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید