احسان فتاحی، (اهل کردستان)، پناهنده قلابی، جاسوس و گماشته جمهوری اسلامی در خارج کشور

ehsan fattahi.jpg - 31.73 Kb

گزارش مستندی از طرف پناهندگان ایرانی برای سایت پناهندگان ایرانی فرستاده شده است که به ما اثبات میکند که احسان فتاحی که چند سال است که در کشور ترکیه اعلام پناهندگی کرده است از عوامل اطلاعات جمهوری اسلامی و جاسوس و نفوذی بوده است. و البته متاسفانه این پناهجوی قلابی و جاسوس رژیم با دروغگوي و  بعد از گرفتن پناهندگی از کمیساریای پناهندگان ترکیه، به یکی از کشورهای پناهنده پذیر غربی رفته است که در صورت اینکه خبر جدیدی از اقامت این پناهنده قلابی و جاسوس رژیم در کشور فوق به دست ما برسد، فورا خبررسانی خواهیم کرد.

در سالهای گذشته اطلاعات حکومت اسلامی با شیوه های مختلف  جاسوس های زیادی را با دروغ پناهنده و برای نفوذ در میان پناهندگان سیاسی به خارج از ایران فرستاده است.

jasos-khaneh-300x169.jpg - 11.64 Kb

جاسوس ها و اطلاعات رژیم اسلامی گاها توانسته اند که در نقش دروغین و دشمنی و مخالفت با جمهوری اسلامی و برانداز در اپوزسیون خارج کشور نفوذ کنند. در شروع و ابتدا به کار شیوه کار جاسوس های رژیم نیز نیز نوشتن مقاله های تند بر علیه جنایت های جمهوری اسلامی است، و به همین طریق میتوانند برای خودشان اعتبار سیاسی کسب میکنند و بعدا نیز برای جاسوسی کردن از نزدیک بصورت کاملا حرفه اي  وارد جریانات سیاسی برانداز میشوند. شیوه کار جاسوس و پناهنده قلابی احسان فتاحی نیز به همین شیوه و در نقش دروغین  مدلفع حقوق بشر و نوشتن مقالاتی از جنایات حکومت اسلامی بوده است. 

و نکته پایانی و مهم اینکه لازم است که پناهندگان و فعالان سیاسی در خارج ایران دائما مواظب حرکات و رفتار مزدوران و گماشتگان اطلاعاتی جمهوری اسلامی همچون احسان فتاحی ها باشند و در صورت مشاهده ایشان فورا گزارشی به آدرس جی میل سایت پناهندگان بفرستند که ما نیز بتوانیم در مورد این پناهنده قلابی و جاسوس رژیم به کشور اقامتش گزارش  مستند ارسال کنیم.

سایت پناهندگان ایرانی در صورت لزوم گزارش های مستندی که از تهدید و برچسب زدن های اطلاعاتی جاسوس و پناهنده قلابی احسان فتاحی اهل کردستان، نسبت به پناهجویان زن ایرانی که در اختیار دارد را به اطلاع عموم خواهد رساند.

b.225.150.16777215.0.stories.eterazat.34122_138285299518715_100000117375574_410567_7455423_n.jpg - 7.19 Kb

دیدگاهتان را بنویسید