ادامه تحصیل در دانشگاه ها و کالج های انگلستان

index_pic.jpg - 23.29 Kb

 به سایت مرکز مشاوره و اعزام دانشجو جهت ادامه تحصیل در دانشگاه ها و کالج های انگلستان خوش آمدید.
شرکت  UK STUDY TODAY Ltd ثبت شده در کشور انگلستان و به شماره ثبتی 7192908  تلاش دارد تا بهترین خدمات را به هموطنانی که قصد تحصیل در انگلستان در مقاطع مختلف تحصیلی دارند در حد استانداردهای بین المللی ارائه نماید. همکاران ما با استفاده از آخرین و جدیدترین اطلاعات تحصیل در انگلستان شما را در کل پروسه تحصیل از ابتدا تا انتها یاری خواهند نمود.  index_pic.jpg - 23.29 Kb


خدمات ارائه شده مرتبا و بر اساس فیدبک دانشجویان و متقاضیان تحصیل در انگلستان که از طریق موسسه ما اقدام نموده اند مطالعه دقیق و ارزیابی شده تا در آینده بتوانیم خدماتی با کیفیت بالاتر ارائه نمائیم.

شرکت ما با تعداد زیادی از کالج ها , دانشگاه ها , مدارس شبانه روزی , موسسات برگزار کننده دوره های آمادگی  جهت ورود به دانشگاها , در سراسر انگلستان , ولز , اسکاتلند و ایرلند شمالی قرار دارد اعزام دانشجو داشته و تمامی این موسسات آموزشی مورد تائید سیستم آموزشی انگلستان بوده و دارای رتبه A هستند.

فعایت ما در زمینه تحصیل در مقاطع مختلف در انگلستان بوده و این شرکت کلیه خدمات مشاوره , پذیرش و اعزام دانشجو را با بهترین کیفیت ارائه میدهد.


این خدمات شامل چند بخش است:

– خدمات مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی در انگلستان شامل :
مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی در دوره عمومی زبان انگلیسی , دوره های کارشناسی , دوره های کارشناسی ارشد , دوره های دکترا , رشته پزشکی , دوره های پیش دانشگاهی , مدارس شبانه روزی در انگلستان , دوره های دانشگاهی آنلاین , دوره های آیلتس, دوره های تافل , بورسیه های تحصیلی در انگلستان

– خدمات مشاوره اخذ ویزای تحصیلی انگلستان  : 
 UK STUDY TODAY Ltd با همکاری تعدادی از وکلای مجرب در انگلستان خدمات مشاوره جهت اخذ ویزای دانشجوئی انگلستان , از جمله راهنمائی های قانونی در خصوص تکمیل فرم درخواست ویزا , اخذ نوبت تحویل مدارک به مراکز ویزا و سفارتخانه انگلستان در سرتاسر دنیا و تقاضای تجدید نظر و بررسی مجدد پرونده متقاضی از طریق مجاری قانونی در صورت رد درخواست تقاضای ویزای دانشجوئی را با بالاترین کیفیت ارائه میدهد.

– خدمات مسکن دانشجوئی در انگلستان :
UK STUDY TODAY Ltd با همکاری تعداد قابل توجهی از آژانس های مسکن در انگلستان و ادراه رفاه دانشجوئی مراکز آموزشی و دانشگاهای مورد قرارداد ما توانسته است بهترین خدمات مسکونی رابرای دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در انگلستان فراهم آورد. تلاش ما تهیه مسکن مناسب با توجه به شرایط خاص فردی دانشجو است.

– خدمات فرودگاهی در انگلستان :
این خدمات شامل انتقال دانشجو به خوابگاه یا محل سکونت در بدو ورود به هر نقطه انگلستان , ولز , اسکاتلند و ایرلند شمالی است . قبل از پرواز کلیه هماهنگی ها لازم از جمله ساعت پرواز و زمان رسیدن به فرودگاه با متقاضی تحصیل در انگلستان انجام خواهد شد.

– خدمات آشنا کردن دانشجو با محیط پیرامون تحصیل :
بدلیل مسافرت دانشجو به کشور و محیط زندگی جدید و نا آشنائی فرد به محیط پیرامون تحصیل ,  ما در شرکت UK STUDY TODAY Ltd  با استفاده از کادری مجرب , زمینه آشنائی دانشجو را با شرایط زندگی در کشور انگلستان را فراهم آورده و با برگزاری تورهای داخل شهری دانشجو را با شرایط زندگی در کشور انگلستان آشنا خواهند نمود. به علاوه  بروشورهائی در خصوص سیستم حمل و نقل شهری و نقشه های شهر در اختیار دانشجو قرار داده خواهد شد.

– افتتاح حساب بانکی :
یکی از دیگر خدمات ما راهنمائی ومساعدت های لازم دانشجو جهت افتتاح حساب بانکی در انگلستان است.

– گواهینامه رانندگی :
همکاران ما دانشجو را در زمینه ثبت نام و گرفتن نوبت جهت تست گواهینامه رانندگی در انگلستان یاری خواهند نمود.

– راهنمائی جهت استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی در انگلستان :
کلیه اطلاعات لازم در زمینه نحوه استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی و ثبت نام دانشجو در مطب پزشک محلی در چند روز اول ورود به انگلستان توسط همکاران ما انجام خواهد شد.

– راهنمائی جهت استفاده از خدمات تلفنی و اینترنتی در انگلستان :
در صورت تمایل دانشجو به استفاده از خدمات اینترنتی (در صورتی که خوابگاه دانشجوئی فاقد اینترنت باشد) کلیه راهنمائی های لازم جهت دریافت این سرویسها از شرکتهای ارائه کننده خدمات تلفنی و اینترنتی انجام خواهد شد.

– مشاوره حقوقی :
مشاوره حقوقی و راهنمائی لازم دانشجو در طول دوره تحصیل در صورت مواجهه با مشکلات حقوقی توسط وکلای قانونی طرف قرار داد با شرکت ما در انگلستان.

– تمدید ویزای دانشجوئی:
از دیگر خدمات ما ارسال و پیگیری درخواست تمدید ویزای دانشجوئی توسط وکلای قانونی طرف قرار داد با شرکت UK STUDY TODAY Ltd  است.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در مقاطع مختلف در انگلستان فرم مشاوره تحصیلی را تکمیل نمائید.

منبع: ایرانیان انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید