پناهندگی «عاطفه احمدی» به آلمان؛ رئیس فدراسیون اسکی: شوکه شده‌ایم – (پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن )

عاطفه احمدی، پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی ایران نیز به آلمان پناهنده شد. خانم احمدی تنها زن شرکت‌کننده در المپیک زمستانی پکن است که ۵ مدال آسیایی و چندین مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی اسکی آلپاین ترکیه را در کارنامه دارد.

 

پناهندگان ایرانی: 

 در دو دهه گذشته تعداد زیادی از نیروهای متخصص ایرانی منجمله پزشکان، پرستاران، مهندسین، دانشجویان… از ایران فرار کرده و به کشورهای خارجی پناهنده و  مهاجرت کردند.

بعد از قتل مهسا امینی و شروع اغتراضات (۳۰ شهریور ۱۳۷۹ – ۲۵ شهریور ۱۴۰۱)، و  در پنجمین ماه از ادامه خیزش انقلابی جوانان ایرانی برای برخورداری از حق زندگی و مخصوصا زنان و دختران ایرانی با شعار زن، زندگی آزادی، اعتراضات خیابانی داشتند.

اعتراضات در چند ماه گذشته شبانه روز ادامه داشته است و جمهوری اسلامی برای وادار کردن جوانان به سکوت به توحش محض و جنایت روی آورده است و تا به تاریخ امروز بیشتر از ۵۲۰ نفر از کودکان و جوانان معترض توسط عوامل جمهوری اسلامی و با دستور مستقیم علی خامنه ای دیکتاتور رژیم اسلامی  در ایران به قتل رسانده است. 

آمار کشته‌شدگان خیزش ۱۴۰۱ ایران را در اینجا ببینید. 

خشونت و جنایت و اعدام و سرکوبگری به خواست های مدنی و شهروندی و حقوق انسانی جوانان و ایرانیان در تمام طول عمر جمهوری اسلامی ادامه داشته است.

ادامه سرکوبگری در ایران پروتمند به همراه دزدی و چپاول منابع زمینی و زیر زمینی ایران توسط سپاه پاسداران و آخوند های حکومتی و دیگر گماشتگان و مزدوران جمهوری اسلامی موجب آن شده است که هم اکنون مردم ایران از فقیر ترین مردمان کشورهای جهان باشند.

559854_10151434142355817_1521694861_n.jpg - 5.32 Kb

 

جمهوری اسلامی و سیاست های اسلامیزه کردن ایران توسط دیکتاتور اسلامی علی خامنه ای از ایران غنی و ثروتمند یک کشور در مرز نابودی کامل قرار داده است. جمهوری اسلامی در طول عمرش به غیر از کشتن و قتل و عام جوانان ایرانی، در هیچ ضمینه ای دیگری موفق نبوده است!

اعلام پناهندگی عاطفه احمدی نیز در راستای ناامیدی کامل این دختر جوان ملی پوش به حق آزادی و آینده زندگی در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی است.

و هر روز که از عمر ننگین سرکوبگران جمهوری اسلامی بگذرد تعداد بیشتری از مردم در حوزه های تخصصی، وملی پوشان ورزشی به کشورهای غربی اعدام پناهندگی و مهاجرت خواهند داد. 

34oykif.jpg - 28.64 Kb

و در آخر اینکه یگانه راه ممکن برای جلوگیری از خروج ایرانیان و پناهندگی در کشورهای خارجی همبستگی ایرانیان در داخل و خارج از ایران بمنظور سرنگونی جمهوری اسلامی است. سرنگونی جمهوری اسلامی به معنای آغاز پیشرفت کردن ایران است. سرنگونی جمهوری اسلامی میتواند شروع بزرگ تاریخی برای برخورداری ایرانیان از جامعه اي سکولار و آزاد و برابر با زنان و مردان و لغو تمام قوانین تعیض جنسیتی باشد.

اتحاد ما رمز پیروزی ماست.

پناهندگان ایرانی

29-01-2023

۱۴۰۱/۱۱/۰۹