رادین مهرتاش: سرنگونی جمهوری اسلامی حتمیست – سکولاریسم، زن، زندگی، آزادی

جمهوری اسلامی ایران، سیستمی اسلامی،  بر اساس فرهنگ اسلامی، و ایدئولوژی اسلام سیاسی تشکیل شده است. 

مردم ایران در سیستم ایدئولوژی اسلام سیاسی  ایران حق چندانی ندارند. و کشور بر اساس قرآن  و سنت و احادیث توسط آخوند ها اداره میشود. 

در طول تاریخ ایران هرگز فرهنگ اسلامی در قدرت نبوده است. و به این معنی که هرگز ایران تجربه حکومت اسلامی آخوند برای مردم تصمیم بگیرد را نداشتند. بنابر این از همان آغاز تشکیل جمهوری اسلامی و قوانین اساسی اسلامی گروهی از روشنفکران و زنان و آزادیخواهان ایرانی شروع به مخالفت با ایده های اسلامی خمینی کردند. و کسانی هم ناچار به ترک ایرن شدند و در کشورهای پناهنده پذیر حق اقامت دریافت کردند.

جنگ ایران با عراق فرصتی به خمینی و باورمندان به حکومت اسلامی داد که بتوانند مخالفینشان را دستگیر و شکنجه و زندانی و اعدام وتیرباران کنند. که گورستان خاوران در تهران تنها یک نمونه از قتل و عام مخفیانه زندانیان سیاسی است.

b.225.150.16777215.0.stories.logo.teroor-4-.jpg - 5.98 Kb

اصل دوم

جمهوری اسلامی‏، نظامی‏ است‏ بر پایه‏ ایمان‏ به‏:
۱ ـ خدای‏ یکتا (لااِلهَ اِلااللّه) و اختصاص‏ حاکمیت‏ و تشریع به‏ او و لزوم‏ تسلیم‏ در برابر امر او.
۳ ـ وحی‏‌ الهی‏ و نقش‏ بنیادی‏ آن‏ در بیان‏ قوانین‏.
۳ ـ معاد و نقش‏ سازنده‏ آن‏ در سیر تکاملی‏ انسان‏ بسوی‏ خدا.
۴ ـ عدل‏ خدا در خلقت‏ و تشریع.
۵ ـ امامت‏ و رهبری‏ مستمر و نقش‏ اساسی‏ آن‏ در تداوم‏ انقلاب‏ اسلام‏
۶ ـ کرامت‏ و ارزش‏ والای‏ انسان‏ و آزادی‏ توأم‏ با مسئولیت‏ او در برابر خدا.
که‏ از راه:
الف‏ ـ اجتهاد مستمر فقهای‏ جامع‌ الشرایط بر اساس‏ کتاب‏ و سنت‏ معصومین‏ سلام ‏‌الله‏ علیهم‏ اجمعین‏…

جمهوری اسلامی علیه، و دشمن اصلی حقوق زنان ایران

زنان ایرانی در بعد از تشکیل جمهوری اسلامی از بیشترین بی حقوقی های ممکن بهره میبرند. در حقیقت زنان ایرانی در  ایدئولوژی اسلامی بعنوان موجود شماره دوم محسوب میگردند و حقوق اجتاعی و قانونی کمتری به نسبت جامعه مرد سالار اسلامی دارند.

stop-violence.jpg - 45.65 Kb

در تمام تاریخ ایران تا سال 1357 حکومت های پادشاهی داشتیم. و قبل از سال 1357 سلطنت پهلوی ها بود. در حکومت پهلوی مجلس شورای ملی بود که نمایندگان برای امور و اداره ایران قانونگذاری میکردند. 

تا قبل از جمهوری اسلامی و در تمام طول تاریخ مستند چند هزار ساله ایران پوشش زنان اختیاری بود. هرگز تحمیل حجاب اجباری اسلامی نداشتیم. جمهوری اسلامی حجاب را بر زنان ایران اجباری کرد. و هر زنی که مخالفت کند با جریمه نقدی و بازداشت و زندان و گاها شلاق نیز محکوم خواهد شد. 

زنان ایرانی بدون حجاب تحمیلی اسلامی حق استخدام و کار در بیرون از خانه را ندارند. و این در حالیست که فرهنک حجاب اسلامی فرهنگ ایران نیست. 

https://www.arte.tv/de/videos/109460-057-A/women-life-freedom-kunst-fuer-frauenrechte-aus-dem-exil/

از حدود یک سال گذشته و با قتل عمدی مهسا امینی دختران جوان بسیاری در شهرهای مختلف ایرن در اعتراض به حجاب اجباری به خیابان آمدند. که تا به امروز رژیم جنایتکاران اسلامی بیشتر 500 نفر از کودکان و جوانان ایرانی را با ضرب گلوله کشته است. و اعتراضات در شهرهای مختلف ایران همچنان ادامه دارد.

 

شعارهای معترضان ایرانی مرگ بر دیکتاتور که منظور علی خامنه ای است، و مرگ بر جمهوری اسلامی، ایرانی آزاد، زن، زندگی آزادی است.

وضعیت مردم ایران از لحاظ کار و اقتصادی

ایران یک کشور ثروتمند که داراری منابع غنی نفت و گاز است. اگر در ایران دمکراسی باشد، در مدت کوتاهی ایران میتواند در جمع کشورهای مرفه دنیا قرار بگیرد. اما سیاست های اسلامی رژیم اسلامی تمام پول از منابع نفت وگاز و غیره را چپاول میکنند. چپاول میکنند که کشورهای همسایه و دنیا و همچنین اسرائیل را تهدید به انجام کارهای تروریستی و بحران سازی و جنگی کنند. ضمن سران رژیم اسلامی از زندگی سرمایه دارانه و اشرافی برخوردار هستند و میلیارد ها دلار پول در حساب های بانکی داخل و خارج از ایران دارند. و در عین حال اکثریت کارگران و مردم ایران در خط فقر زندگی میکنند. و صدای هر اعتراض کارگر و یا جوان بیکار در ایران با دستگیری و زندان و شکنجه همراه است. 

b.225.150.16777215.0.stories.fruit.zibish p.jpg - 12.14 Kb

بیکاری و فقر و نا امیدی جوانان به آینده عامل فروپاشی و سقوط جمهوری اسلامی

هم اکنون شرایط زندگی برای اکثریت جوانان ایران به گونه ای است که هیچگونه امیدی به کار و یا برخورداری از آینده روشن و بهتر ندارند. در اعتراضات اخیر جنبش انقلابی زن، زندگی، آزادی فرصتی برای عرض اندام جوانان ایرانی برای خلاص شدن از شررژیم جنایتکاران اسلامی بود که این پیام را علنا نمایش دهند که ما برای تغیر حکومت و سرنگونی جمهوری اسلامی و برخورداری از ایرانی آزاد حاضر به هر گونه فداکاری و حتی مرگ نیز هستیم. و جمهوری اسلامی بخوبی  پیام جوانان انقلابی و از خودگذشته را دریافت کرده است، و اکنون پایه های دیکتاتوری علی خامنه ای بسیاار لرزان شده است و خطر سقوطشان را تا بیخ گوششان احاس کرده اند.

شرایط زندگی مردم در ایران همچون آتشفشان زیر خاکستر به نقطه انفجار رسیده است و هر روز که میگذره درجه انفجار برای سرنگونی رژیم اسلامی بیشتر و بیشتر میشود.

b.225.150.16777215.0.stories.eterazat.34122_138285299518715_100000117375574_410567_7455423_n.jpg - 7.19 Kb

خواست جوانان امروزبرای ایران فردا، سکولاریسم و یا به زبان ساده تر جداي دین از سیاست، ممنوعیت دخالتگری نهادها و شخصیت های دینی در قانون. انتخابات آزاد و استفاده برابر منتخبین از رسانه ها، آزادی بی قید و شرط بیان، آزادی احزاب سیاسی و غیره، آزادی عقاید، لغو تبعیض جنسی زنان و مردان، و برابری قانونی زنان و مردان، ممنوعیت حق ازدواج زیر 18 سال، لغو اعدام، ممنوعیت چند همسری، ممنوعیت کار برای کودکان، حق تحصیل مجانی در مراحل ابتدائی تا مقطع دانشگاه، درمان مجانی در بیمارستان های سراسر کشور برای تمام شهروندان، به رسمیت شناختن اتحادیه های کارگری و حق آزادانه اعتراض و اعتصاب، حق قانونی حقوق بیکاری برای تمام شهروندان، مستقل بودن قوه قضائیه، قانون تصویب ریاست جمهوری به مدت دو دوره 4 ساله است.

به امید سرنگونی جمهوری اسلامی

زن، زندگی، آزادی

رادین مهرتاش

18-06-2023