تنها راه رسیدن به آزادی برای مردم ایران تغیر جمهوری اسلامی و دموکراسی است

iran-eslam-zendan-301x241.jpg - 17.41 Kb

دموکراسی تضمین می‌کند که حقوق و آزادی‌های اساسی همه افراد، صرف نظر از پیشینه، مذهب یا گرایش سیاسی آنها، محترم شمرده شود.

دموکراسی به مردم قدرت می‌دهد تا در مورد سرنوشت خود تصمیم بگیرند و نمایندگانی را انتخاب کنند که منافع آنها را نمایندگی می‌کنند.

دموکراسی منجر به ایجاد جامعه‌ای می‌شود که در آن گفتگوی آزاد، مشارکت سیاسی و مسئولیت‌پذیری وجود دارد.

دموکراسی صلح و ثبات را ترویج می‌کند، زیرا به مردم راهی مسالمت‌آمیز برای حل اختلافات خود می‌دهد.

آخوند ها، و جمهوری اسلامی دشمنان اصلی ایران و مردم ایرانند.

فرهنگ برابری زنان و مردان اگر قانونی شود نقش سازنده در ایران خواهد داشت

رشد اقتصادی: مطالعات نشان داده است که جوامع با برابری جنسیتی بیشتر، از نظر اقتصادی نیز قوی‌تر هستند. زیرا زنان با دسترسی به فرصت‌های برابر آموزشی و شغلی، می‌توانند به طور کامل در اقتصاد مشارکت کنند و به نفع کل جامعه ثروت ایجاد کنند.

کاهش فقر: برابری جنسیتی می‌تواند به کاهش فقر، به خصوص در میان زنان و کودکان، کمک کند. زیرا زنان توانمندتر می‌شوند تا برای خود و خانواده‌شان درآمد کسب کنند و از چرخه فقر رهایی یابند.

بهبود سلامت: برابری جنسیتی با بهبود شاخص‌های بهداشتی مانند کاهش میزان مرگ و میر مادران و کودکان و افزایش امید به زندگی مرتبط است. زیرا زنان به خدمات بهداشتی بهتر دسترسی پیدا می‌کنند و کنترل بیشتری بر سلامتی خود دارند.

نسل جدید ایران حکومت اسلامی را نمی خواهد و به دنبال آزادی و برابری جنسیتی و دموکراسی در ایران است.

افزایش رفاه اجتماعی: برابری جنسیتی می‌تواند به کاهش خشونت خانگی، جرم و جنایت و دیگر معضلات اجتماعی کمک کند. زیرا زنان و مردان در یک محیط امن و عادلانه با هم زندگی می‌کنند و به نیازها و نگرانی‌های یکدیگر احترام می‌گذارند.

تقویت جامعه مدنی: برابری جنسیتی می‌تواند به تقویت جامعه مدنی و افزایش مشارکت مردم در امور سیاسی و اجتماعی کمک کند. زیرا زنان با اعتماد به نفس بیشتر در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی شرکت می‌کنند و صدای خود را به گوش مسئولان می‌رسانند.

حفظ محیط زیست: برابری جنسیتی می‌تواند به حفظ محیط زیست نیز کمک کند. زیرا زنان نقش مهمی در حفاظت از منابع طبیعی و ترویج توسعه پایدار دارند.