وضعیت سخت زندگی پناهجو ي، سعدی علیپناه و خانواده اش در شهر اربیل عراق

sade1 9.jpg - 25.69 Kb

درودبرشما هم میهن عزیزم:  من سعدی علیپناه اهل مریوان ساکن عراق با دونفر از دوستانمان بنام آقای سعداله ذوالفقاری و محمد قمری طیسی قرار شد یک حزبی  پشتیبانی مشروطه خواهان در عراق درست کنید از بدو تشکیل این حزب آقای طبسی یک دینار پولی دراین باره خرج نکرد وهمه مصروفات روی من و آقای ذوالفقاری بود حدود 15میلیون دینار دراین راه خرج شد، تااینکه این هسته با ریاست طبسی و باپشتیبانی کامل آقای فواد پاشایی تشکیل شد اما حکومت اینجا اجازه فعالیت نداد…

 

sade1 9.jpg - 25.69 Kb

 اگر شما توی سایت مشروطه خواهان بروید وروی پرچم عراق کیلیک کنید همه چیز را خواهید دید درهرصورت وقتی موافقت حکومت اینجا را به ما ندادند ما تصمیم به تحصن در مقابل دفتر یو – ان – اچ- سی – آر – گرفتیم و آقای طبسی را که به وی اعتماد داشتیم را سخنگوی خود قرار دادیم .

 

sade1 5.jpg - 29.92 Kb

 

از  تاریخ 21/9/2010اعتصاب ما شروع شد ما قرار گذاشتیم هیچ گونه کمک مالی خارجی از کسی نگیریم چون هدف ما مقدس بود (مبارزه با جمهوری فاشیست اسلامی) بعداز مدتی حدود 5ماه متوجه شدیم که برادر آقای طبسی که  یکی ازسرکوبگران جمهوری اسلامی و برادر خانمش مسول بادیگاردهای احمدی نزاد است، این موضوع را  خودش برای ما اعتراف کرده است. بعد از جند روز از پشت چادر ایشان شنیدم که با تلفن از خواهر و مادرش خداحافظی میکند فورا ذوالفقاری را درجریان گذاشته بعد فهمیدیم که ایشان از اعتماد ما سوء استفاده کرده و قاچاقی مبلغ 15000دلار از سازمانهای خیریه و سیاسی بنام ما پول جمع آوری نموده ایشان عکس همسر حامله مرا میفرستاد و پول میگرفت، و در واقع با عکس همسر و فرزندان من معامله میکرد است ما آقای پاشایی را درجریان گذاشتیم متاسفانه آقای پاشایی هم از ایشان دفاع میکنند. آقای طبسی از خجالت اعتصاب خودرا شکستند و رفتند و در خانه نشستند فعلا ما درجلوی یو – ان مانده ایم .

 

sade1 8.jpg - 28.57 Kb

 

من سوالی از نورچشمم شاهزاده عزیزم دارم شاهزاده عزیز آیا شما چشم امید به پاشایی ها وطبسی ها دارید که ایران را آزاد کنند؟ شاهزاده عزیز تاریخ شاهد است که تو بهترین عزیزانت را در راه میهن از دست دادی اما عده ای مثل آقای اشایی و امثالهم که با رای ما روی کار آمده اند از نام شما استفاده کرده و برای منافع شخصی خود کار میکنند دلشان به حال ایران و ایرانی نمیسوزد، اگرجمهوری کثیف اسلامی تا بحال دوام آورده بخاطر وجود چنین افرادی بوده است . واما شما جناب آقای فواد پاشایی، من یک کرد هستم و به کرد بودنم افتخار میکنم ، تو با رای ما انتخاب شدی، که  تا برای ما و میهن ما کار کنی، نه از دزدان حمایت کنی اگر راست میگوییدکه حمایت نمیکنید ثابت کنید!  شمادر آینده ایران باید جواب اعمال خود را به ملت بدهی. چه کسی این حق را بشما داده تحت لوای پرچم شیر وخورشید نشان و با نام شاهزاده عزیز از کلاهبرداران حمایت کنی شاید دستتان در یک کاسه باشد! درجواب ما میگویی من وآقای آجرلو داریم درست میکنیم که شما را به آلمان ببریم آیا با این نیرنگها میخواهی بچه گول بزنی! تا ما علیه طبسی اقدامی نکنیم حال قضاوت را به دوستان عزیزم واگذار میکنم ، شما باید ثابت کنید از دزدان و کلاهبرداران حمایت نمیکنید اگر ثابت کردید که هیچ اگر ثابت نکردید به گونه ای ذیگر عمل میکنم فرزند چهارم من در داخل چادر به دنیا آمد شما هدیه را برای طبسی فرستادید واقعا متاسفم برای شما .حیف که مبارز عزیزمان داریوش همایون فقید از میان ما رفت پان مغز متفکر رفت چه کسی برای آینده ایران باقی مانده یک مشت… از دوستان عزیزم عذر میخواهم که اوقات شریف شما را گرفتم من هنوز در داخل چادر در برابر دفتر این سازمان زندگی میکنم و چند عکس هم برایتان فرستادم که مرا بشناسید. همه سر به سر تن به کشتن دهیم — از آن به که کشور به دشمن دهیم جاوید و زنده باد شاهزاده رضا پهلوی امید ملت ایران پاینده باد ملت ایران .

 

سعدی علی پناه از مقابل دفتر سازمان ملل عراق اربیل

دیدگاهتان را بنویسید