بیشتر با دلایل خروج خانواده های پناهجوی ایرانی آشنا شویم: روزبه قیم، سودابه محمدی، و دختر خردسالشان که مجبور به فرار از ایران شدند

sam_0831 aks.jpg - 32.04 Kb

مقاله : سودابه محمدی: من از فرهنگ جهنمی مذهب، و دشمن آزادی زنان ایران، فرار کردم

در واقع این فیلم  تنها گوشه اي از روایات درناک تجاوز جنسی و شکنجه بر  دختران و زنان شریف آزادیخواه ایرانی دستگیر شده در  بعد از کودتای انتخاباتی 22 خرداد را نمایش میدهد.و لازم به یاد آوری است که تنها در در همین مقطع صد ها جنایت و وحشی گری های دیگر نیز انجام گرفته است که هیچگونه حکایت و فیلمی از  از آن به بیرون درج نشده است.

درست بعد از این  است که چندین میلیون معترض به تقلب در انتخابات با فریاد های پس رای من کو به خیابان ها سرازیر شدند. و اما کودتای انتخاباتی که از قبل توسط خامنه اي و باند سرکوبگرش زمینه سازی شده بود.  و از آنطرف نیز سران جمهوری اسلامی با فرستادن مامورین سرکوبگرشان و ایجاد جو نظامی پادگانی شروع به کتک زدن، دستگیری، تجاوز جنسی، توهین، شکنجه، و کشتار معترضان  نمودند. مردمی که برای باز پس گیری رای شان به خیابان ها آمده بودند، با گلوله ها جواب گرفتند! و امثال ندا آقا سلطان، ( فیلم چگونگی به قتل رسیدن ندا آقا سلطان) اشکان سهرابی، امیر جوادی فر، کیانوش آسا. وخیلی های دیگرکه در بیرحمی هر چه تمامتر وحشیانه به قتل رسیدند.

b.225.150.16777215.0.stories.eterazat.34122_138285299518715_100000117375574_410567_7455423_n.jpg - 7.19 Kb

همزمان با موج دستگیری ها جوانان زیادی نیز درباز داشت گاه کهریزک تهران و با وحشیانه ترین شکل ممکن مورد شکنجه قرار گرفتند.، وحتی به تعدادی از باز داشت شدگان مرد و زن تجاوز جنسی هم شد. که در این ارتباط میشود به دختر جوان ترانه موسوی، مریم صبری و ابراهیم شریفی اشاره کنیم که ترانه موسوی نام شخصی است که  در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم ایران دستگیر شده، مورد تجاوز جنسی و شکنجه قرار گرفته و سپس به قتل رسیده و جسدش سوزانده شده‌ است. هرچند رسانه‌های حکومتی و برخی دیگر از منتقدین وجود چنین شخصی را تکذیب می‌کنند. البته تجاوز جنسی به معترضین و  زندانیان سیاسی در ایران عملکرد جدیدی نیست و  و رفتاری ضد انسانی از عملکر دائمی مامورین، و زندانبانان جمهوری اسلامی در طی دوران عمر جمهوری اسلامی بوده است.

جانباختگان در بازداشتگاه کهریزک

فیلم افشاگری های کتايون آذری، زندانی سياسی دهه 1360، درباره دستگيری و شکنجه و از جمله تجاوزجنسی توسط آخوند بازجويش حاج آقا صفاي درزندان تهران.

در واقع بیش از سه دهه است که نظام جمهوری اسلامی بر بستر  جنیات و خونریزی بر مردم شریف و ستمدیده ایران پایه ریزی شده، و همچناننیز  به عمر ننگینش نیز ادامه میدهد. سران فاسد، دزد، و ظالم جمهوری اسلامی باعث شدند که زندگی اکثریت مردم ایران تبدیل به یک جهنم واقعی گردد. جهنمی که تنها بعضی ها شانس فرار از آن را پیدا کرده اند، و به امید داشتن یک زندگی و دنیای بهتر،  انسانی تر، تمام سختی های آن را به جان ودل خریده اند. به امید اینکه هر چه سریعتر این خانواده شریف ایرانی بتوانند که  به عنوان پناهنده سیاسی شناخته شده، و زندگی جدیدشان را در سایه آزادی و امنیت شروع نمایند.

به امید روزی که شاهد سرنگونی رژیم فاشیست های اسلامی حاکم بر جامعه ایران باشیم.

به امید روزی که در کشور ایران حکومتی بر مبنای حق بیان و آزادی انسانی داشته باشیم.

سرنگون باد رژیم جنایتکاران جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی

دیدگاهتان را بنویسید