پناهندگان ایرانی: چرا باید پناهندگی «امید شریفی دانا»، در سوئد لغو، و به ایران دیپورت شود

در سالهای گذشته یک تعداد از نیروهای جمهوری اسلامی با عنوان منتقد و با ظاهری مخالف با سیاست های کلی نظام موفق شدند که در کشورهای اروپائی و آمریکا و کانادا و بعضی کشورهای پناهنده پذیر دیگر حق اقامت پناهندگی دریافت کنند. 
این افراد از خودی های حکومت اسلامی کاملا حرفه ای و برنامه ریزی شده و با هدایت نیروهای پشت پرده اطلاعات و با هدف به راه انداختن جنگ روانی و یا تخریب اپوزسیون و مبارزین و سیاسیون و سرنگونی طلبان علیه جمهوری اسلامی روانه خارج کشور شدند. و در واقع اینها برای نوشتن هر مطلبی و یا حضور در رسانه از ماقبل و با مشورت  اطلاعاتی های رژیم عمل میکنند.
امید شریفی دانا، منجمله ایرانی هاي که در چند سال گذشته موفق شده است که با کیس و یا پرونده دروغین مبنی بر اینکه جانش توسط عوامل جمهوری اسلامی به خطر افتاده است، حق اقامت پناهندگی سیاسی را در کشور سوئد دریافت کند. حق اقامت پناهندگی سیاسی به کسانی تعلق میگیرد که با مدارک و یا گفته هایشان اثبات کنند که بدلیل خطر دستگیری و زندان و شکنجه و اعدام… ناچار به فرار از کشور و پناه آوردن به کشور فوق شده اند.
اما آنچه که از مدارک و اسناد و عملکرد امید شریفی دانا در سال های گذشته بعنوان ادمین رودست در کانال یوتیوب و دیگر رسانه ها همچون فیسبوک اتفاق افتاده است به درستی اثبات میکند که ادعای ساختگی پرونده سیاسی برای حق گرفتن پناهندگی سیاسی و اقامت در سوئد صددرصد دروغین و جعلی و ساختگی است.
امید شریفی دانا، بدون هیچگونه ترس و رودروایسی عملا از تروریسم دولتی جمهوری اسلامی دفاع میکند. از قاسم سلیمانی بعنوان یک سردار ملی دفاع میکند و این در حالی است که دونالد ترامپ در صحبت هایش گفته است که از نظر امنیتی مرگ قاسم سلیمانی حتی مهمتر از مرگ ابوبکر بغدادی سرکرده خودخوانده داعش است. حالا چگونه است که مسئولین امنیتی کشور  اجازه میدهند که امید شریفی دانا در روز روشن و در رسانه ها از یک قاتل و تروریست همچون قاسم سلیمانی دفاع کند! 
سخنان امید دانا در حمایت از نیروی نظامی جمهوری اسلامی و دیگر ادعاهای حمایتی ـ (11. jan. 2020 J ـ شنبه, ۲۳ دی , ۱۳۹۸):
آیا مسئولین امنیتی سوئد نمیدانند که وجود امثال امید شریفی دانا که بنا به اسناد موجود در ارتباط مستقیم با نهاد های اطلاعاتی تروریست های جمهوری اسلامی قرار دارد، و اقامتش در کشور سوئد چقدر میتواند برای جان و امنیت مخالفین و اپوزسیون در آن کشور خطرناک باشد؟
جمهوری اسلامی پرونده سیاهی از ترور شخصیت های مخالف جمهوری اسلامی در خارج از ایران داشته است. *در ارتباط با این جنایات میتوان از ترور شاپور بختیار نخست وزیر سابق ایران، عبدالرحمن برومند (زاده ۱۳۰۶ گز اصفهان – ۱۳۷۰ پاریس) فعال سیاسی ایرانی و رئیس هیئت اجرائی نهضت مقاومت ملی ایران بود. او در روز پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۳۷۰ (۱۸ آوریل ۱۹۹۱) در مقابل آسانسور منزل مسکونی خود در پاریس با ضربات کارد به قتل رسید. فریدون فرخ زاد (۱۵ مهر ۱۳۱۷ خورشیدی در تهران − ۱۶ مرداد ۱۳۷۱ در بُن آلمان) برنامه‌پرداز، شاعر، برنامه‌ساز رادیو و تلویزیون، خواننده، مجری تلویزیونی و رادیویی، ترانه‌سرا، آهنگساز، بازیگر و فعال سیاسی ایرانی و حقوق‌دان معترض به حکومت جمهوری اسلامی ایران بود. دکتر عبدالرحمان بیگ وثوق قاسملو پسر آقا محمد خان وثوق قاسملو مالک محال دره‌ی قاسملو مابین اشنویه و ارومیه، معروف به قاسملو (به کردی: عه‌بدولڕه‌حمان قاسملوو) (زادهٔ ۱ دی ۱۳۰۹ در ارومیه، ایران – درگذشتهٔ ۲۲ تیر ۱۳۶۸ در وین، اتریش) فعال سیاسی چپ و دبیرکل حزب دموکرات کردستان ایران و نمایندهٔ مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان قانون اساسی بود. صادق شرفکندی (به انگلیسی: Sadegh Sharafkandi) (به کردی: Sadiq Şerefkendî) (به سورانی: سادق شه‌ره‌فکه‌ندی) (زاده ۱۹۳۸ در بوکان – درگذشته ۱۹۹۲ برلین، آلمان) فعال سیاسی، استاد دانشگاه و دبیر کل حزب دمکرات کردستان ایران بود. ترور محمدرضا کلاهی صمدی زاده ۱۳۳۸ درگذشته [احتمالی] ۲۴ آذر ۱۳۹۴در کشور هلند. تعداد بیشتری دیگر از نمونه ترورهای مخالفین جمهوری اسلامی در کشورهای اروپائی انجام گرفته شده است.
پناهندگان ایرانی، از مسئولین مربوط به رسیدگی به پرونده های امنیتی و پناهندگان خطرناک در سوئد تقاضا دارد که هر چه سریعتر پرونده و کیس امید شریفی دانا را مورد بازخوانی قرار دهد و قطعا آنچه که بنا بر اسناد و عملکرد او حاصل خواهد شد این است که اقامت امید شریفی دانا در استکهلم سوئد لغو خواهد شد، چرا که هم اکنون اقامت امید شریفی دانا مغایر با کنواسیون پناهندگان 1951 ژنو است. 

فیلم لو رفته از گرفتن دستورات و همکاری با مامورین اطلاعاتی در جمهوری اسلامی. تنها همین سند میتواند ثابت کند که امید شریفی دانا در خدمت نهاد های امنیتی جمهوری اسلامیست، و همچنین میتواند بر طبق همین سند دروغگوئی ایشان مبنی بر به خطر افتادن جانش در ایران و حق پناهدگی سیاسی ایشان لغو، و به ایران دیپورت شوند: (14. mar. 2019 ).

آدرس تماس با نهاد مرتبط به امور رسیدگی به پرونده پناهندگان در کشور سوئد. ما مخصوصا از هموطنان ایرانی ساکن سوئد تقاضا مندیم که به آدرس لینک زیر رفته و گزارش عملکرد امید شریفی دانا را برای مسئولین رسیدگی به امور پناهندگان در سوئد را بفرستند.
همه ما متحدانه باید کاری کنیم که عوامل و مامورین و یا گماشتگان جمهوری اسلامی اجازه تریبون آزاد برای تبلیغ از حکومت جنایتکاران جمهوری اسلامی و همچنین تروریست هاي همچون قاسم سلیمانی ها را داشته باشند. جایگاه چنین افرادی در کشورهای آزاد همچون سوئد نیست و بلکه بودن در کنار همکاران و سرکوبگران و دشمنان آزادی برای ایران، در ایران است.
https://www.migrationsverket.se/English/Contact-us.html
slottsgatan 82, 602 22 Norrekoping, Sverige
 لینک آدرس سپو (اداره امنیت سوئد)
شماره تلفن تماس: 0046771235235
 migrationsverket@migrationsverket.se

*برگرفته از ویکی پدیا دانشنامه آزاد